theweek

i vanliga fall brukar helgen vara okej, amen så där, men är nöjd. jag ler fortfarande efter helgen som va. anton var hemma från stockhom, hann träffa honom några timmar i lördags. saknar honom ju inte alls nu..

har jobbat hela veckan, ledig idag, jobbar fredag och helg. flytta hela helgen och fest lördag kväll. karlsson och jag har att göra. på söndag kommer ermina och sover första natten med mig, lite mysigt faktiskt!

fick hem nytt proteinpulver idag med smak av päronsplitt, blir att träna en sväng senare och prova det! det var väl allt, ska förska hinna med att skriva lite imorgon med. så jag håller kolla på mig själv, vad jag ska göra och har gjort.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0