thetrip

varit en sväng i ullared med mina finisar lina & linda, hittade en jäkla massor bra saker! mitt hem börjar se helt okej ut nu, så kanske kan slänga upp lite bilder snart. käkade lunch med jonna igår, den jäkeln åker ju till nörge imorgon. men kommer hem om fem veckor igen, det går fort. 
i måndags blev det tacokväll med frida och jonas efter träningen, smoothie var med och lekte med messi. har haft en vecka ledigt, både bra och dåligt om man säger så. men nu är jag på jobbet och snart ska vi ner och åka skridskor, är inte ens tolv timmar sen jag var där..
hade ju en sjukt rolig träning igår! två målvakter och åtta utespelare som snart blev sju. min trea var grym!

ikväll kommer krille (hoppas jag i varje fall) och pappa, har lite grejer som behöver sättas upp. bra med två händiga karlar! när dom åker hem sen ska jag fortsätta min torsdag på bästa sätt.. onepiece, te och true blood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0