thebday

firade in jonnas 20år i lördags, och tillbringade typ 7 timmar på en buss dagen efter. kom hem med en förlust också. laddar om till på lördag klockan 13:00. var ledig igår, så slängde till med en heldag idag på jobbet ist, så jag kan åka till ullared nästa tisdag. lina och jag ville bara åka om dom fått in julsakerna, självklart hade dom det. så vi drar med oss linda också, mys roadtrip! (på ett sätt skulle det vara kul om det började snöa..)

nehe, ledig imorgon också då. jobbar torsdag och sen ledig en vecka, helt ok! OCH om jag har tur, kanske jag får träffa jolin imorgon!!! en sak som är helt säker är i alla fall att min favorit tjej från norrköping kommer hem och träffar mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0