thewater

kan ju säga så här va, idag har jag cyklat för första gången på säkert ett halvår. och min destination var sporthallen, eller rättare sagt simhallen för 45min motionssim. som faktiskt flev en hel timmes simning, stolt tjej! klagade inte en minut... men måste ändå säga att det bästa med allt var att nathalie var med och att vi tog en halvtimmes relax också, grymt skönt.

nu ska jag invänta taxi gillman och sedan åka ut till landet ingenstans. linda har ju fått för sig att flytta dit, så måste ju se hur hon har det. hann med att äta kvällsmat hos mormor och morfar också, mat smakar alltid mycket godare hos dom.

OCH imorgon är det fredag, fredagsmys med mina lyckopiller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0