theoc

precis kommit hem, tränade basket och måste säga att jag suger verkligen. kan känna att det nästan inte är värt att fortsätta nästa säsong, speciellt inte utan min bästa ermina! och på tal om henne ska jag träffa invandraren imorgon, lite fika kanske? hon har föresten den skönaste kommentaren från i lördags, haha!
jag: men madde, jag har en bra höger!
lina: aa, jag har en bra vänster!
ermina: och jag är invandrare!

har varit hos lina med och fixat lite inför london, uschan. det är verkligen nära nu, åker liksom på lördag. och fan vad jag ska slösa pengar! måste bara se till att överleva flygresan, kan bli knivigt alltså..

Kommentarer
Postat av: Lina

lätt kvällens bästa kommentar.

2011-03-30 @ 09:56:52
Postat av: Ermina

Du är sååå fin min svenska vän! <3

2011-03-30 @ 22:13:35
URL: http://ermiina.devote.se
Postat av: Ermina

Du är sååå fin min svenska vän! <3

2011-03-30 @ 22:13:52
URL: http://ermiina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0