thesmile

blev en lunch på stan idag också, bara lyxar till det. hade sällskap av jennie och jonna, träffat dom två gånger på två dagar, måste nästan vara rekord... gjorde lite planer till nästa helg, pyjamasparty hemma hos jennie med nathalie också. så himla mysigt, var självklart tvungen att köpa ny pyjamas idag då. ett par leopard byxor och ett par zebra, får se om jag hinner köpa fler. inhandlade en ny thomas sabo berlock också, ett C fick det bli.

nu ska jag byta om, sminka till mig och sen åka vidare till lina där även madde, ida, linda och jossan är. det bjuds på spel och skratt, senare sen kanske utgång? kommer blir roligt vilket som, mina fina vänner.

mötte anton på stan ett par minuter, det gjorde verkligen min dag. vad jag har saknat honom, riktig antonabstinens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0