theuglytruth

det har hänt en hel del nu känner jag, börjar från början. i onsdags skolkade jag från min basket träning för att åka till örebro, lite dåligt av mig. men i örebro fick jag träffa en mycket saknad johan och en full markus. mycket trevlig roadtrip med nathalie, tyvärr utan cheese!

och igår var det fika hos nathalie med jonna och jennie, en sur viktor fick vi på köpet. men gud vad ungen är söt, vill bara äta upp honom ibland.

åker snart till linköping och köper möbler, precis vad jag känner att jag vill lägga pengarna på just nu.. efter det hoppas jag att jag får träffa mina fina vänner och säga lite hejdå. för ja, imorgon åker jag till london. helt sjukt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0