thetown

igår när jag och min bättre hälft hade hämta min sämre hälft i mjölby dog min dator, mådde ganska skit. men pappa skulle kolla på den idag, ibland undrar jag vad jag skulle göra utan honom. han fixar allt, verkligen allt. och inatt drömde jag att vi var i thailand, hela familjen. det började brinna och vi tappade bort varandra, men innan jag vaknade hade jag hittat alla förutom pappa. näe usch, pappa får aldrig försvinna!

men nu är det jobb och sen dags att beställa tid för lite tatuering med nathalie (drömde att jag tatuerade mig mitt i allt kaos inatt med, men den blev upp och ner, trillade bort och bara massa skit) efter det bär det av till linköping. och samtalsämnet i bilen blir detsamma som igår, falska vänner. fint är det.


dom blir det, fast mycket mindre och på hälsenan!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hur många halvor har du egentligen? Får inte riktigt ihop det alltså! Ne, kan säga såhär va; nu jävlar är det dags att det ska bli vårfint så jag ska ta och rensa bort allt skit och ogräs! Blir ledsen påt bara!

2011-04-12 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0