thesecond

blev ett inlägg till bara jennie där, så kör ett till.

åkte ut till hästarna ganska skapligt idag och på vägen dit höll jag på att köra över en orm, inte varje dag kan jag ju känna lite. underbart väder att rida ut i var det ju i alla fall, livet är alltid lite bättre på hästryggen. så efter att jag aktiverat linas häst kände jag att det var dags att aktivera henne också, blev en promenad i kvällssolen. slängde i lite färg i hennes hår med, börjar bli dags för mig med snart.

tog en löprunda och förbättrade min tid med en och en halv minut, ganska stolt över mig själv faktiskt. helt utan pappas draghjälp! så ha slängt i mig lite fil och mango, nu väntar duschen. hörsdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0