thefamily

dagen var relativt bra fram tills nu. men fick ännu en gång bevisat för mig att jag inte är värd ens hälften så mycket. jag vet att jag gör fel som skriver det här och att jag egentligen borde prata med dig, men det blir så mycket värre då.

jag önskar verkligen att du kunde förstå hur ont det gör, att alltid komma i bästa fall trea. veta att om jag får något är det för att du ska slippa bry dig. vill egentligen bara säga att jag inte orkar mer, och att det är orsaken till mina handlingar. tänkte även passa på att säga, jag har utvecklats inom både hockeyn och basketen. ridningen är faktiskt som den alltid varit och jag har gått ner i vikt. jag tror att de flesta tycker att jag är en ganska bra person och, och det spelar väl egentligen ingen roll för dig? för jag är ju inte hon

men du är ju faktiskt du, och jag kan bara älska dig


Kommentarer
Postat av: Ermina

Jag älskar dig för den du är , du är bra både på basket , hockey o ridning och alldeles underbar är du!

Glöm inte det även om hon inte alltid ser det!

2011-04-13 @ 22:01:15
URL: http://ermiina.devote.se
Postat av: Ermina

Du är bäst Emma!

2011-04-13 @ 22:02:03
URL: http://ermiina.devote.se
Postat av: Lina

Vem ska jag slå ?

2011-04-14 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0